همکاری در فروش (بازاریابی وابسته) چیست؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس دیجیتال مارکتینگ فورس و آدرس forcedm.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 21
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

در این وبلاگ در رابطه با دیجیتال مارکتینگ مطالعه خواهید کرد و با ابزارها و روش‌های بازاریابی دیجیتال آشنا خواهید شد.

همکاری در فروش (بازاریابی وابسته) چیست؟
یک شنبه 4 اسفند 1398 ساعت 10:17 | بازدید : 6 | نوشته ‌شده به دست admin | ( نظرات )

افیلیت مارکتینگ (Affiliate Marketing) که با عناوین دیگری مانند بازاریابی معرف، بازاریابی پورسانتی، همکاری در فروش یا بازاریابی وابسته شناخته می‌شود، جز روش‌هایی از دیجیتال مارکتینگ است که سهم زیادی در کسب درآمد از اینترنت دارد.

سایت آمازون، اولین سایتی بود که از این سیستم بهره برد و مبلغی که برای پورسانت پرداخت می‌کرد، در مقابل سود بسیار زیادی که از این روش به دست آورد، بسیار ناچیز بود.

طبق آمارهای منتشر شده در ایالات متحده آمریکا، 81 درصد برندها و 84 درصد ناشران از مزایای بازاریابی وابسته استفاده می‌کنند و سالانه 10.1 درصد به هزینه‌های بازاریابی وابسته در ایالات متحده افزایش می‌یابد و این رقم در سال 2020 ، این تعداد به 6.8 میلیارد دلار خواهد رسید. در سال 2018 حدود 16 درصد از کل سفارشاتی که به صورت آنلاین انجام شدند با استفاده از شیوه بازاریابی وابسته انجام شده است.

 

بازاریابی وابسته چیست؟

بازاریابی وابسته فرآیندی است که از طریق آن یک شرکت یا سایت یا شخص که به آن طرف وابسته می‌گویند، برای محصولات شخص یا شرکت دیگر بازاریابی انجام می‌دهد و محصولات مورد نظر را به دیگران معرفی و از این بابت کمیسیونی کسب می کند و میزان فروش از طریق پیوندهایی که از وب سایت وابسته به وب سایت فروشنده ایجاد شده است، ردیابی می شود.

 

شیوه کار افیلیت مارکتینگ به چه صورت هست؟

این نوع بازاریابی طبق تعریف ویکی پدیا چهار بخش دارد که که عبارتند از تاجر(merchant) یا فروشنده، شبکه (network)،  ناشر (publisher) یا وابسته و مشتری (customer). ولی در سایر تعاریف این شیوه بازاریابی، طرفین شامل تاجر، ناشر و مشتری هستند، که در مقالات آینده آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

 

منبع: https://bit.ly/2Ve5Fqv





:: موضوعات مرتبط: مارکتینگ , ,
:: برچسب‌ها: افیلیت مارکتینگ , همکاری در فروش , دیجیتال مارکتینگ , بازاریابی دیجیتال , آنلاین مارکتینگ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: